.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دغدغه فلاح برای اوقات فراغت جوانان مازندران ؛
استاندار : دستگاه‌های مرتبط با امور جوانان جدی‌تر عمل کنند
شمال نیوز : وی با بیان اینکه دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان فعال‌تر عمل کند، گفت: فضای جلسه حاکی از این است که دستگاه‌های مربوط مشارکت جدی در این امر نداشته و مدیران دقیقاً پای کار نیستند.....

شمال نیوز : استاندار مازندران با بیان اینکه دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان فعال‌تر عمل کند، گفت: فضای جلسه حاکی از این است که دستگاه‌های مربوط مشارکت جدی در این امر نداشته و مدیران دقیقاً پای کار نیستند.

به گزارش شمال نیوز ،  ربیع فلاح بجلودار در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که در استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: اوقات فراغت جوانان فقط مربوط به فصل تابستان نیست و باید در طول سال هم مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دولت متعهد است تا در گذراندن اوقات فراغت جوانان بسترسازی کند در ادامه افزود: بیشترین درصد اوقات جوانان در خانه سپری می‌شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه وقتی جوان در خانه محصور شود به تلویزیون و کامپیوتر پناه می‌برد، خاطر نشان کرد: باید دید با استفاده از این ابزارها چقدر بهره‌دهی لازم در ارتباط با زندگی را به‌دست می‌آورد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های صدا و سیما با نگاه بالندگی، رشد فکری و اعتقادی همراه باشد، تاکید کرد: این برنامه‌ها می‌تواند برای مخاطبان جوان مؤثر واقع شود.

فلاح ورود بخش‌های غیردولتی به موضوع اوقات فراغت را انتظار مردم عنوان کرد و یادآور شد: مدارس با برگزاری اردوهای مختلف می‌توانند در گذران اوقات فراغت دانش‌آموزان نقش موثری داشته باشند.

وی با بیان اینکه دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان فعال‌تر عمل کند، گفت: فضای جلسه حاکی از این است که دستگاه‌های مربوط مشارکت جدی در این امر نداشته و مدیران دقیقاً پای کار نیستند.

فلاح امور جوانان را مهم ارزیابی کرد و افزود: اشکالی که به مدیران استانی وارد می‌شود این است که ما به وضع موجود قانع هستیم.

وی با اشاره به موقعیت استثنایی جوانان در کشور اظهار کرد: می‌توان خیلی از آسیب‌های جوانان را پیشگیری کرد و این نقد بر خود ما وارد است.

فلاح اولویت گذراندن اوقات فراغت جوانان در فصل تابستان را مهم‌تر دانست و گفت: مسائل فراغت جوانان باید در کل استان و برای همه جوانانی که در شهر و روستا زندگی می‌کنند مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نمی‌دانم چرا مدیران به این امر توجه ندارند افزود: برنامه‌های اوقات فراغت جوانان به بخشداران، فرمانداران شهرستان‌ها هم منتقل شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

استاندار بعدی 3 تير 1395
چشم قربان
نا شناس 3 تير 1395
لطفا به فکر اشتغال جوانان تحصیل کرده بیکار باشید
محفوظ 5 تير 1395
جناب آقای استاندار اگه واقعا دلت برای جوانان سوخته و شما هم میدانی مدیرانی استانی شما توانایی این را ندارند و کار آمد نیستند چرا تا به حال فکر استانت نبودی سال که رفت دیگه چند ماهی بیشتر نمونده مگه شما مدیرارشد استان نیستی واقعا نمیتوانی مدیرانی که صلاحیت مدیریت ندارند در این دور ه از دولت تدبیر و امید عزلشون بکنی ، یا فکر میکنی استانی با این همه قدمت و پتانسیل بالاحقش همینه استانی که تو کشاورزی و صنعت حرفی برای گفتن داره این حقشه باید بجنبی وگرنه....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.2 seconds.